fbpx

PERFORMANS PAZARLAMASI VE SEM/SEA

Verinin yeni petrol olduğunu söylüyorlar. Ayrıntılı veri analizlerimiz, kampanya ve projelerinizin başarısı için kesinlikle altın değerinde!
MÜŞTERİ ADAYLARININ PEŞİNDE

Doğru strateji ile doğru kampanyaların adresi burası

Bütçe Dostu
Erişilebilir
Hızlı
Güvenli
Dönüşümlü
7/24 Ulaşılabilir
PERFORMANS İZLEME

Veri ormanında savaşarak ilerliyor ve kampanya başarısı

  • SEA ARAMA MOTORU REKLAMCILIĞI

    Google’da artan arama hacmiyle birlikte arama motoru pazarlaması da giderek daha önemli hale geldi. Çünkü doğru arama motoru reklamcılığı ile web varlığınızı hızlı ve verimli bir şekilde artırmak mümkündür. YouTube, görüntülü reklam, arama veya yeniden pazarlama – uzmanlarımız projenize neyin uygun olduğunu tam olarak bilir.

    Biz de bir Google ortağıyız. Yetkili tavsiye, kampanya oluşturma ve desteğin yanı sıra Google ile yakın işbirliği ve optimizasyon aşamaları da sunuyoruz.

    Elbette, AdWords kampanyalarını sizin için yönetmekten ve KPI’larınızı optimize etmekten de mutluluk duyuyoruz.

  • AÇILIŞ SAYFALARI

    Neden zaman zaman bir açılış sayfası kullanmalısınız? Nedeni belli: Burada önemli bilgiler kısaca ve öz olarak özetlenebilir. Müşterileriniz, kampanyanızın ne hakkında olduğunu bir bakışta görebilir ve ilgili bilgileri daha iyi filtreleyebilir. Bu, hedef grubunuza mümkün olan en iyi şekilde yanıt vermenize ve birbiri ardına müşteri adayları ayırmanıza olanak tanır. Tabii ki, A/B testleri de yapıyoruz ve yalnızca tıklamalara göre değil, dönüşümlere ve kullanıcı davranışına göre optimize ediyoruz.

  • SEA KAVRAMLARI VE YENİDEN PAZARLAMA STRATEJİLERİ

    İyi bir performans kampanyasının başarısı, iyi düşünülmüş bir stratejiyle başlar. Projelerimizin her biri için medya önerileriyle birlikte kapsamlı araştırmalar yürütüyor ve verileri ayrıntılı konseptler geliştirmek için kullanıyoruz. Bu kavramlar her zaman şirketin hedefini ve kullanıcıların ihtiyaçlarını yansıtır – sonuçta müşteriye doğru zamanda doğru mesajla ulaşmak dijital iletişimin Ah ve Oh’larıdır!

    • PERFORMANS PAZARLAMASININ TEMEL ADIMLARI

      4 Temel Adımda Dönüşüm

      • 1
        Strateji

        Performans pazarlaması için temel adım strateji ile başlar.
        Doğru strateji bir başlangıcın ilk adımıdır.

      • 2
        Tasarım

        Tasarım ve işe koyulma: stratejinin gerçekleşmesi için
        temel adımların tasarlanması gerekir.

      • 3
        Uygulama

        Tasarımın uygulamaya geçmesi gerekmektedir. Bu
        sayede etkin bir süreç ilerletilir.

      • 4
        Dönüşüm

        Sürecin son ayağı dönüşümlerin analizidir. Burada
        alınan sonuçlar gözden geçirilir.

      Şimdi sizler için etkin bir StratejiTasarımUygulama

      Bizlere ulaşabilir ve sizler için oluşturacağımız kampanyalar hakkında daha da fazla
      bilgi alabilirsiniz. Lejyo bir dijital dönüşüm adresidir.
      İletişim

      İletişim İçin

      7/24 çalışma esasıyla sizlere destek sunmak isteriz. Dilerseniz WhatsApp iletişim butonları yada Teklif Al formunu doldurarakda bizlere ulaşabilirsiniz.. Teklif formundaki bilgileri eksiksiz doldurmanız durumunda en kısa zamanda tarafınıza dönüş sağlanacaktır.

        Aşağıdaki hizmet (ler)'den size uygun olanı(ları) işaretleyiniz.