fbpx

İçerik Pazarlaması

İçerik hizmeti, bir işletmenin içeriğini oluşturması, yönetmesi ve yayması için sunulan hizmetleri kapsar. İçeriğin türü, miktarı ve amacına göre farklılaşabilir.

Atölye

İçeriğin temeli kendini hazırlamaktır. Atölye bunu yapar.

Strateji

İçerik için strateji gereklidir. Strateji her zaman bir adım ötesidir.

Uygulama

Stratejiye uygun bir şekilde içeriği uygulamaya alırız.

Sonuç

İçeriklerin dönüşüm takibi bizler için oldukça önemlidir.

İÇERİK PAZARLAMA VE SEO

İçerik kraldır - söylendiği gibi! Ama eğlenceli, duygusal, bilgilendirici içerik kimse görmez, aramaz, bulamazsa ne işe yarar. İçeriğinizin doğru kadına/erkeğe ulaşmasını sağlamak için sizinle birlikte çalışarak uygun bir içerik stratejisi geliştiriyoruz.
  • ATÖLYE VE STRATEJİ

    İdeal içerik pazarlaması yapabilmek için sizi ve firmanızı daha iyi tanımalıyız. Bir atölyede, şirketinize uygun ve şirketinizin başarısını aktif olarak destekleyen bir içerik stratejisi geliştirmek için birlikte çalışırız. Bu, ilk analiz ve araştırmamıza dayanarak belirlediğimiz uygun SEO stratejisini de içerir. Çünkü müşterilerinizin sizi arama motoru ormanının uçsuz bucaksız genişliğinde bulmasının tek yolu bu!

  • İÇERİK ÜRETİMİ & İÇERİK PAZARLAMA

    Anlatacak çok şeyiniz var ama nasıl yapacağınızı bilmiyor musunuz? O zaman biz tam size göreyiz. Hikaye anlatımı ve içerik mücevherlerini ortaya çıkarma yeteneği bize içerik pazarlamasının beşiğinde aşılandı! Noktaların ve çizgilerin büyük bir fark yaratabileceğini bilen editörlerimiz, şirket veya marka hikayenizi doğru ışığa kavuşturur. Herkesi cezbeden okunabilir ve ilgi çekici SEO metinleri yazarlar ve doğru anahtar kelimeleri kullanarak makalelerinizin çevrimiçi olarak bulunmasını sağlarlar. Ancak hepsi bu kadar değil: Diğer birçok faktör de SEO’da önemli bir rol oynuyor! Editörlerimiz metin yazarken nelere dikkat etmeleri gerektiğini de çok iyi biliyorlar. Çekici bir genel resmi çevrimiçi olarak iletmek için, metinlerimiz grafik departmanından gelen aktif video ve animasyonların yanı sıra yüksek kaliteli görsellerle desteklenmektedir. Şirket içi içerik oluşturma ekibimiz, ister bir uzmanlık veya yaşam tarzı makalesi, teknik inceleme, DIY YouTube videosu veya komik viral video olsun, her konuda kişiye özel, çevrimiçi olarak optimize edilmiş içerik oluşturur. Bu nedenle yaratıcılığın sınırı yoktur. Blog, haber bülteni, makale veya gönderiler – içeriğiniz müşteriler tarafından hatırlanacak! Çünkü sadece çekici içerik üretimine değil, aynı zamanda oluşturulan içeriğin optimum pazarlama ve dağıtımına da güveniyoruz. Sahip olduğunuz kanalları ve Content Garden veya Outbrain gibi uygun içerik pazarlama ağlarını dikkate alarak çapraz medya içerik pazarlama çözümleri geliştiriyoruz.

  • SEO - ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU

    Google arama motoru saniyede en az 64.000 arama sorgusu işler. Bu devi geçmek mi? İmkansız. Bu arada, tüketiciler artık sadece anahtar kelimeleri değil, aynı zamanda tam cümleleri de arıyorlar. Bu nedenle, şirketin doğru SEO stratejisiyle bir avantaj elde etmesi şaşırtıcı değildir. Doğru anahtar kelime fark yaratır! Başlangıçta her zaman bir konu araştırması, arama hacmi analizi ve kapsamlı bir SEO web sitesi denetimi vardır. Mevcut içeriğin hangi içeriğin en çok potansiyele sahip olduğunu söyleyip tüketicilerin aklına getirmekle kalmayıp tüm arama motorlarında (Google, Bing, YouTube, Facebook, Instagram, App Stores, Amazon) en üstte bulunur hale getiriyoruz. Sonuçlar.

  • TEKNİK ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU VE ANALİZİ

    Az sayıda ziyaretçi ve yüksek bir hemen çıkma oranı web sitenizi rahatsız mı ediyor? Genellikle altta yatan teknik arama motoru optimizasyonundan kaynaklanır. Uzun yükleme süreleri ve çeşitli arama motorları için çok az bilgi, daha düşük tıklama oranlarına yol açabilir ve çevrimiçi varlığınıza zarar verebilir. Ancak küçük SEO adımlarıyla bile web siteniz kısa sürede tüm arama motorları tarafından tekrar bulunur. Nasıl çalışır? SEO uzmanlarımız size söyleyebilir!

    • İçerik pazarlaması nedir?

      İçerik pazarlaması İngilizce'de ``content markeitng``, bir marka veya ürünün tanıtılması ve satışını arttırmak için oluşturulan içeriğin kullanılmasıdır. İçerik pazarlaması, birçok farklı türde içerik oluşturma, yayınlama ve dağıtma stratejilerini içerebilir.
      İçerik Paketi #1

      En yaygın içerik pazarlaması
      stratejileri nelerdir?

      • Blog yazıları
      • Sosyal medya içeriği
      • Video içeriği
      • E-posta pazarlama
      • İçerik etkileşimi
      Kurumsal Hizmet

      0+

      Team Members

      0+

      Years of Experience

      0%

      Fastest Growing Agency

      0+

      Completed Projects

      Özgün ve anlamlı içerikler

      İçerik = Kraldır söylemine eşlik ederek okunabilir
      ve anlamlı içerikler oluşturuyoruz.

      İletişim İçin

      7/24 çalışma esasıyla sizlere destek sunmak isteriz. Dilerseniz WhatsApp iletişim butonları yada Teklif Al formunu doldurarakda bizlere ulaşabilirsiniz.. Teklif formundaki bilgileri eksiksiz doldurmanız durumunda en kısa zamanda tarafınıza dönüş sağlanacaktır.

        Aşağıdaki hizmet (ler)'den size uygun olanı(ları) işaretleyiniz.